case "Hotel Sol de Javea"
Hotel Sol de Javea — це готель на сході Іспанії, в сонячній провінції Аліканте. Він досить популярний серед європейців та місцевого населення завдяки дуже високому сервісу, авторській кухні та надзвичайно красивим краєвидам.
З квітня до початку травня готель був заповнений приблизно на 10%, а в сезон (з травня по вересень) — на 70-80%. На початку квітня та з кінця вересня простежувався суттєвий спад. Тому перед нами стояло завдання збільшити кількість відвідувачів у ці періоди.
На періоди квітень-травень та жовтень-листопад стояла ціль заселити готель мінімум на 60%, а на гарячий сезон (з травня по вересень) — на 90-95%.
Digital Marketing Audit
Послуги, що були надані
Цілі
Завдання
Передісторія
Digital Marketing Strategy
PPC: Search (Google, Bing)
Google Hotel Ads
Content Marketing
Paid Social
Стратегія і втілення
Оскільки в Hotel Sol de Javea взагалі не було стратегії просування, нам довелося будувати весь маркетинг із нуля. Ми розпочали з комплексного аудиту, який виявив основні помилки в просуванні компанії. Далі ми розподілили свою стратегію роботи на етапи.
Першим кроком став аналіз аудиторії, яка найчастіше бронює номери в готелі. Як виявилося, це громадяни Німеччини, представники англомовної частини Європи та самі іспанці, які люблять відпочивати в Аланії. В середньому це люди 35+ років, які приїздять сюди сім’ями, потребують дуже високих стандартів комфорту, вишуканої кухні та красивих пейзажів із вікна.

Аналіз самого бізнесу показав, що в готелі дуже довго обробляли запити клієнтів або взагалі пропускали їх. Також були проблеми з контентом та його подачею для цільової аудиторії. У готелі не акцентували увагу на додаткових сервісних умовах, які вирізняють його поміж конкурентів (наприклад, електричні зарядки для авто, спеціальні паркомісця тощо).

Крім того, не було правильного супроводу у взаємодії з клієнтами у таких соціальних мережах, як Instagram та Facebook: компанія не публікувала постів, не відповідала на коментарі та запити. Не було взаємодії також із клієнтськими відгуками у Google My Business та у Google Maps.
Аналіз аудиторії та бізнеса клієта
Впровадження
Впровадження стратегії ми розпочали із розробки технічного завдання, аби виправити помилки при бронюванні та зробили інтеграцію Mirai з Google Analytics, щоб зрозуміти, яка рекламна кампанія працювала і давала результат.
Далі ми створили контент-план для сайту та соціальних мереж (Facebook та Instagram) за новим типом контенту саме під цільову аудиторію.
Ми повністю переробили комунікацію адміністраторів готелю з потенційними відвідувачами, а також взаємодією з клієнтами в соціальних мережах.
Після цього ми почали налаштовувати рекламні кампанії у пошуку Google та Bing, окремо налаштували Google Hotel Ads.
Паралельно з цим ми почали налаштовувати рекламу в Facebook. Це була таргетована реклама на цільову аудиторію, а також таргетинг, який наздоганяв користувачів, що приходили з Facebook та Google. Крім того, ми запустили рекламу окремих постів, які отримали найбільше охоплення.
результати
Середний чек: 950 євро
Кількість лідів: 579
Вартість ліда: 26,86 євро
Заповненність готелю в квітні: 65% 2022 року.
Заповненність готелю в травні: 90% 2022 року.
Заповненність готелю в червні: 93% 2022 року.
Заповненність готелю у липні: 96% 2022 року.
Заповненність готелю у серпні: 98% 2022 року.
Заповненність готелю у вересні: 94% 2022 року.
Заповненність готелю у жовтні: 68%. 2022 року.
Заповненність готелю у листопаді: 62% 2022 року.
Зв'яжіться з нами
Made on
Tilda