стратегія та впровадження
У будь-якому інтернет-магазині завжди потрібно уважно та скрупульозно аналізувати дані. Тому ми розбили свою роботу на чотири етапи.
Ми проаналізували всі товарні сегменти та визначили основні групи товарів, які дають близько 60% загального обороту. На цих групах і було зроблено акцент. У клієнта вже були запущені пошукові кампанії в Google Ads та торгові кампанії Google Shopping, але більшість із них були неправильно сегментовані. У першій торговій кампанії було охоплено всі товари магазину. Пріоритетні товари були виділено у пошуку й у окремі рекламні кампанії.
У торгових та пошукових кампаніях використовувалася стратегія «Цільова рентабельність інвестицій у рекламу», яка була неправильно підібрана. Через це компанія отримувала значно менший оборот і не могла вийти на ROAS 450%. У цьому основний оборот давала розумна торгова кампанія (Smart Shopping Campaign).
аналіз стратегій оптимізації
Ми сегментували аудиторії за середнім чеком та окремими регіонами. Виділили пріоритетні регіони, де покупці робили найбільші чеки, — це Франція та Бельгія. Ми враховували, що перші покупці завжди беруть невеликі партії товару. Тому для розуміння, яка аудиторія давала найбільші чеки, з яких рекламних кампаній і в який період ми провели когортний аналіз.
Покупці з таких країн, як Франція, часто робили тестові покупки на невеликі чеки в перший місяць, а наприкінці першого місяця або другого місяця, коли вони вже бачили якісний продукт і починали довіряти компанії, робили покупку на великий чек (понад 1500 євро). . Спочатку Metaltis упускали цей момент і відключали багато рекламних кампаній, які відразу не давали високу рентабельність. Звіт у багатоканальних послідовностях також показав, що покупки на великі чеки роблять через місяць після першої взаємодії.
Насамкінець ми провели аналіз ключових слів у пошукових кампаніях, які давали найбільший результат за останній рік. Також окремо проаналізували ключові слова, які давали найменший результат або його взагалі не давали. Близько 65% ключових слів просто нерентабельні або зливали рекламний бюджет. Брендові ключові слова використовувалися разом з іншими ключовими словами в одній рекламній кампанії.
Коли була сформована повна картина та розуміння того, що дає максимальний результат, ми розпочали впровадження.
Ми розпочали роботу зі створення нової структури облікового запису: винесли в окрему пошукову кампанію брендові запити. Під кожну категорію товарів та пріоритетні підкатегорії створили окремі пошукову та розумну торговельну кампанію.
Більшість рекламного бюджету ми розподілили на кампанії з товарами, які приносили найбільший результат, з націленням на Францію та Бельгію.
Щоб збільшити охоплення, ми додатково налаштували динамічні пошукові кампанії під пріоритетні та непріоритетні.
У роботі зі стратегією оптимізації ставок ми спочатку знизили цільову рентабельність інвестицій у рекламу з 900% до 600%, потім до 500%, що дало збільшення обороту та заданий ROAS у 450%.
Далі ми почали поступово збільшувати бюджет на пріоритетних кампаніях. На третій місяць ми створили окремі товарні фіди і запустили кампанії з максимальною ефективністю (Performance Max) для пріоритетних груп товарів.