У клієнта не було якоїсь CMS, лише самописна система. Також була інтеграція із зовнішнім сервісом з купівлі квитків. Але через неправильно налаштовану інтеграцію з Google Analytics дані збиралися некоректно, також частина сторінок на сайті не індексувалася.
Ми почали працювати над технічним завданням, яке б враховувало всі нюанси з налаштувань і проблем, що вже є на сайті. Далі в технічному завданні ми написали передачу даних за допомогою Measurement Protocol разом з Client ID та іншими параметрами купівлі квитків (вартість квитка, напрямок поїздки тощо). У параметрах ми також прописали джерела, які надсилаються до Google Analytics.
Після того, як програмісти зробили технічне завдання і впровадили його, ми зібрали необхідну кількість даних і вибрали найбільш підходящу модель атрибуції для YVR Skylynx — лінійну модель. Ми побудували клієнту індивідуальну звітність, на підставі якої він зміг ухвалювати рішення.