CASE STUDY "SKYLYNX"
YVR Skylynx — це транспортна компанія у Ванкувері з більш ніж десятирічним досвідом роботи, яка переважно займається автобусними перевезеннями. Працює на одному з найвищих конкурентних ринків і займає лідерські позиції. Компанія дуже уважно ставиться до всіх показників у маркетингу.
Компанія просувалась у Facebook та Google, також використовувала SEO у Google та Bing. При цьому вони точно не знали, яке з цих джерел найефективніше і як далі масштабувати результат від маркетингу.
Основною метою було налаштування наскрізної аналітики, яка б дозволила зрозуміти, які джерела реклами найбільш ефективні, як створити правильну модель атрибуції та організувати зрозумілу звітність, на підставі якої приймалися б рішення з маркетингу.
End-to-End Analytics
послуги
Цілі
Завдання
Передісторія
формування індивідуальної звітності
впровадження
У клієнта не було якоїсь CMS, лише самописна система. Також була інтеграція із зовнішнім сервісом з купівлі квитків. Але через неправильно налаштовану інтеграцію з Google Analytics дані збиралися некоректно, також частина сторінок на сайті не індексувалася.
Ми почали працювати над технічним завданням, яке б враховувало всі нюанси з налаштувань і проблем, що вже є на сайті. Далі в технічному завданні ми написали передачу даних за допомогою Measurement Protocol разом з Client ID та іншими параметрами купівлі квитків (вартість квитка, напрямок поїздки тощо). У параметрах ми також прописали джерела, які надсилаються до Google Analytics.
Після того, як програмісти зробили технічне завдання і впровадили його, ми зібрали необхідну кількість даних і вибрали найбільш підходящу модель атрибуції для YVR Skylynx — лінійну модель. Ми побудували клієнту індивідуальну звітність, на підставі якої він зміг ухвалювати рішення.
результати
Протягом чотирьох місяців клієнт зміг знизити вартість свого ліда у 2,5 раза та збільшити оборот компанії у 3,6 раза. Це було реалізовано після запровадження наскрізної аналітики.
Зв'яжіться з нами
Made on
Tilda